Yaşam

2022’NİN EN POPÜLER MARKALARI

En bilinen marka hangisi? Moda departmanını her zaman meşgul eden bu soru Lyst ofislerinde de her zaman yankılanıyor ve cevap yine İtalyanca! Üç ayda bir en çok aranan marka ve ürünleri listeleyen Lyst Index raporunun son sayısına göre 2022’nin dördüncü çeyreğinde ilk sırayı Prada, Gucci ve Moncler alırken, onu Miu Miu ve Valentino izledi. Gucci’nin yerini Ekim-Aralık ayları arasında yüzde 37 artan ürün aramalarıyla sıralamada Gucci’nin yerini alan Prada’nın sırtı açık ayakkabılar, moda evinin geçen yıl en popüler ürünler için ayrı bir liste oluşturan dördüncü ürünü oldu.

Instagram’da bu gönderiyi görüntüle

LYST (@lyst) tarafından paylaşılan bir gönderi

14 sıra yükselerek üçüncü sıraya yükselen Moncler, 2020’nin dördüncü çeyreğinden bu yana en yüksek Lyst Endeksi sıralamasına ulaştı. Bottega Veneta ve Loewe sırasıyla beşinci ve yedinci sıraları aldı ve bu başarı, Margot Robbie’nin Bottega Veneta’dan bir stil seçmesiyle daha da arttı. Kasım ayında Guvernörler Ödülleri. 24 saatte yapılan aramalarda yüzde 143’lük artışa neden olan Robbie, İtalyan markanın listedeki yükselişiyle övgüyü hak ediyor!

Instagram’da bu gönderiyi görüntüle

LYST (@lyst) tarafından paylaşılan bir gönderi

Endeksin en çok beğenilen sekizinci markası olan Dior’u üç sıra kazanan Dolce & Gabbana ve Saint Laurent izledi. Çeyreğin tartışmalı sonunun ardından Balenciaga, beş yıl önce Lyst Index’in lansmanından bu yana ilk kez ilk 10’dan yedi sıra gerileyerek 11. sıraya geriledi. Nike ve Versace 12. ve 13. sırada yer alırken, Fendi, Louis Vuitton ve Diesel sırasıyla yedi, altı ve sekiz sıra kaybederek 14. ve 16. sıraların ortasında yer aldı.

Instagram’da bu gönderiyi görüntüle

LYST (@lyst) tarafından paylaşılan bir gönderi

Rapora ilk kez giren Ugg, güçlü bir Gen Z takipçisi ve TikTok’ta 1,2 milyardan fazla bahsedilmesiyle desteklenerek 17. sıraya yükseldi. Markanın Ultra Small botları için yapılan aramalar kış sezonunda yüzde 82 arttı. Burberry, Coach ve Jacquemus sırasıyla on sekizinci, on dokuzuncu ve yirminci olarak listeyi tamamladılar.

Bu liste dışında en hızlı büyüyen markaları öne çıkarmak için geçtiğimiz yıl başlatılan “Çığır Açan Markalar” kategorisi geri dönüş yaptı. Son çeyrekte, aramaları yüzde 56 ve yüzde 49 artan 16Arlington ve Mugler, ünlü yerleşimlerinin yanı sıra, TikTok’ta toplam 1,7 milyar görüntülemeye ulaşan Jenna Ortega’nın “Wednesday Addams” viral dansı.

Lyst 2022 Q4 En İyi Bilinen Çalışmalar (Lyst)

En çok tanınan 10 eser listesinde ise Saint Laurent Icare kapitone çanta, Prada logolu sırtı açık ayakkabılar ve Dr. Martens Leonore, Chelsea botları ayakkabı yarışmasını geride bırakarak podyumun en üst basamağını attı.

Listenin geri kalanında sırasıyla dördüncü ve sekizinci sırada yer alan 16Arlington Solaria elbise ve kristal çift fiyonklu Mach&Mach topuklu ayakkabılar ve Acne Studios’un tiftik kareli eşarbı yer aldı. Listenin devamında Hailey Bieber, Kendall Jenner ve Taylor Russell gibi isimlerin gördüğü Loewe dolgulu bomber ceket vardı, bu tasarım TikTok’ta özel hashtag altında 478.5 milyon kez görüntülendi. Bottega Veneta Sardine çanta, Miu Miu logolu saten iç çamaşırı ve Crocs x Salehe Bembury terlik en çok beğenilen eserler arasında yer aldı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

-
Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort